Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, February 21, 2011

mengharap or harapan .

yes , hari ini aku nak cakap pasal harapan or mengharap . huhu , maksud dia sama shajakan ? ke ada lain sikit ?

harapan means kita memberi harapan kepada orang lain kan ? tak kesah la dari segi apa apa pun . mengharap means , kita mengharap sesuatu dari seseorang . kan ? *adui , apa aku merepek nie * hope korang semua faham apa yang aku nak sampaikan .

tujuan aku mengepost entry ini sebab nak bagi nasihat dekat diri sendiri . jangan terlalu mengharap dalam sesuatu hubungan . bukan shaja dalam hubungan , tak kesah la dari segi apa apa pun . aku nie jenis suka mengharap , dan menaruh harapan yang tinggi dalam apa apa jua .

tiap tiap kali na , if kau menaruh harapan dekat seseorang , mesti kau akan kecewa kan ? haish , lepas kecewa . kerja kau menangis , menangis and terus menangis . adui .

anggap la kenangan kenangan lepas tu adalah pengajaran buat kau na supaya tidak memberi harapan yang tinggi dekat seseorang . satu hari nanti , kau juga merana , sengsara , kecewa and bagai . so , biarkan benda nie semua berlaku dengan sendiri nya , jangan terlalu mengharap .

ok , itu je aku nak merepek hari nie . hahaha
nothing special . :D

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment