Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, October 02, 2010

hai, im back...

Salam...

Huh~ setelah sekian lama nye x updated blog.. dekat dua bulan gak la aku x sentuh blog nie. As usual, banyak la masalah dalam stdy, buat assignment cam dulu, x ubah². suka buat last minute. huhuhu~ *da tu memang aku, x tau la bila nk ubah.. :)

Dalam sem nie gak la aku dapat rasa kegembiraan dan banyak dugaan yg melimpah². hurm sabar jela. yang membuat aku happy time 18 August 2010, hari yang paling bermakna untuk aku. Aku harap tarikh nie x kan menghampakan aku dan juga bole memgembirakan aku buat selamanye.

Dugaan yg melimpah² lak, time ada sowg minah nie yg x sedar diri nk menganggu hubungan owg. agak terkilan la ngn sikap perempuan tu. AKU X GANGGU IDUP KO LA CELAKA, XYAH LA SIBUK² GANGGU IDUP OWG.. kan aku da jadi kurang ajar. jangan sampai aku ganggu idup ko lak. aaiisshh...~

Aku rasa bengang, jelous, sakit hati, touching n macam² la. agak lama aku da x nagis, tapi lepas peristiwa nie, aku jadi kuat jelous, cepat marah, and kuat nagis.. xtaula kenapa, maybe aku x sanggup kehilangan dia dlm idup aku. aku sayang dia sgt². aku takut sangat if dia pegi balik kt perempuan tu. yela, perempuan tu kan hot, cun, comel. aku mana setanding ngn dia. tapi aku akan terus berdoa until when²..:)

walaupun dia nie x pandai memujuk, x pandai nk amik ati aku, aku tetap sayang dia. sebab aku tau dia nie jenis cm nie, tu sebab aku tetap sayang dia walaupun kadang² dia nie MACAM x amik tau pasal aku. walaupun kami x pernah hang out berdua, tapi aku tau it will be come true someday. walaupun kita jarang jumpa (padahal dekat je, huhuhu), aku tau dia tetap akan ingt kat aku n sayang aku.. likewise.. aku berharap hubungan kali nie akan menjadi hubungan yg berkekalan hingga ke akhir hayat aku.


p/s to my sayang (kalau dia baca la): saya sayang sangat² kt awk.. xmau kehilangan awk.. nak ngn awk until when²..... saya berharap awk x kan termakan pujukan rayu dari ORANG LAIN.. amin~ huh~
ILOVEYOUSOMUCH......~

3 comments :