Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, June 21, 2011

kenangan yang terindah . :)

Assalammualaikum ,

finally , aku ada sedikit masa untuk updated blog yang tak seberapa famous seperti blogger blogger lain . *ayat nak touching je* . hari ini , merupakan final exam kami semua untuk subject AUDITING . and Alhamdullilah , boleh buat and insyaAllah result memuaskan . after habis exam , ktorang ada photoshoot untuk class . sebabnya , ini last sem ktorang so dengan adanya pictures yang comel comel gitu , boleh megeratkan lagi silaturahim antara satu sama lain . hehe .

so , pictures yang gempak gempak tidak ada pada aku , so kena tunggu orang yang snap pcitures ktorang send dekat kitorang , insyaAllah . nanti aku update . but for today , just guna camera murah sahaja . tapi tak apa , hasilnya lawa . i love it . and we had a great time and enjoyable moment yang takkan kami lupakan . ok , dah tak mahu cakap banyak dah . jom menghayati picutres dibawah ini : ↓


bersama lalink saya .
iloveyou until when when juga . :)
♥ ♥ ♥
sila abaikan orang di belakang tu , hehe


ouch ! so sweet la nad .
and so romantic .
p/s kepada kekasih hati : bila awak nak buat macam nie . hehe
love you nad . ♥
orang belakang syok sendiri . hahahaha
*just kidding guys*

nad memang boleh buat muka and berlakon la .
hehehe .

saya rasa kami bertiga sangat HOT .
ala ala HOT STUFF gitu .
hahaha
loves this picture so much . :)

tengok , time aku nak snap aku sorang ,
mesti dia sibuk .
nasib baik hang kawan aku tau .
kalau tak , memang kaki hang dapat . :P


nie namanya tahan panas . hehe .
pelik benor muka aku . :D

apek buat muka comel !
menyampah .....

AF 10 , saksikan kami nie astro legenda . :D
terima kasih . P

macam macam gaya . :D
♥ ♥ ♥

ini budak suka kacau kami snap pictures ..

many photos will be upload soon , tunggu .....
sekian terima kasih . :)




0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment