Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, July 17, 2011

quick update .

assalammualaikum ,

fuhh , dah lama gila tak update blog aku . dah ada spider dah , hehehe . ok , hari ini aku nak shared sedikit tentang peristiwa yang berlaku last two weeks . so lame , dah lama baru nak update . hehehe . busy . sory ye kepada kawan kawan yang suka buka blog saya . *ada ke ?* whatever .

sekarang , adik aku sambung study dekat MMU melaka . dia stay dengan adik sepupu aku , which is same goes with my brother , sambung study dekat MMU . so , memandangkan auntie aku buat rumah tu macam rumah dia sendiri , nak penuhkan semua . padahal diorang sewa bilik je . hahaha . so uncle saya sewa terus satu rumah . ha . puas .. :D

aku yang dah lama gila tak jejak melaka , jadi jakun sekejap . macam apa ntah aku menjerit dalam kereta . semua mengamuk sebab aku bising "wow ! kakak dah sampai Melaka ! lawa gila bangunan merah ! eh , baba nyonyah ! eh , beca ! lawa gila beca ! " ok , aku keep on repeated the same words . tu yang diorang bengang gila . haha . so , korang enjoy la pictures kat bawah ini , tak banyak pun . sebab letih nak tunggu dia loading . :D


my family .
sangat ketara , papa pendek . hehe . :D

my family and my auntie's family . :)

ha , ini dia beca ktorang .
beca dia ada radio tu ! jakun gila masa aku naik , siap buat video . tapi harap maaf , tak boleh nak dipublish , sebab saya malu . hahaha
naik beca ini ada dua , either nak jalan jauh atau dekat .
dekat : RM15
Jauh : RM20

finally , i got my coolblog .
wei ! buruk gila muka !
-..-'


nampak tak budak baju oren ?
dia dari indon , kehilangan parents .
muka macam cina , semangat la aku dengan mama cakap cina dengan dia . dia paham , tapi dia jawab soalan ktorang dalam bahasa melayu (slag indon) .
but , at the end mommy dia datang cari dia . :D

kanak kanak riang . :)

sekian terima kasih . :)



0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment