Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, August 20, 2011

semangat untuk preparation raya.. :D

assalammualaikum,

hey u guys, amacam puasa yang ke-20 ini? semua ok? nana alhamdullilah, walaupun dah kena ponteng hari tu. hehe. so macam mana korang punya preparation raya? mesti ramai yang dah pergi shopping kan? hari ini on FB semua updated pasal shopping. hehe. ayang aku pun pergi shopping hari ini, suka betul dia sampai aku pun dia abaikan. haish, sabor je la. hehehe

nasib baik nana dah shopping last week. hehe. ala kadar je shopping tahun nie, tak ada nak meriah sangat. siang tadi pun shopping dekat petaling street. hahaha. teman papa and min shopping. dapat la juga diorang baju dua helai. and aku pula shopping purse. memandangkan purse aku dah rosak teruk, sedihkan.. hehe.

yea, itu dia purse baru saya. cantik tak? entah la apa brand. brand tolak tepi, yang penting dia ijao !
hahaha

and malam pula, mama excited nak buat kuih raya. hehe. mama plan tahun ini tak buat banyak sangat kuih manis. means yang manis manis tu la. dia nk buat banyak yang goreng goreng, katanya nanti tengok movie pun best je makan tu dari makan kuih manis manis. hehe.. so dia plan nak buat kerepek bawang, serunding popia, seaweed popia, kuih tart, chocolate chips and kek batik. mama pesan,  " kakak, kek batik u buat ea? u buat sedap sikit. " aku pun jawab " no hal, small matter je pun buat kek batik tu. hehe" confident je aku jawab.. dah la lama tak buat kek batik, last buat masa untuk class tahun lepas. hahaha. :D

so, yesterday ktorang telah melaksanakan serunding popia. sodap! macam nak makan sendiri je. hahaha

tarra! serunding popia kami.. homemade punya.. :D
ok, today pula mama cakap nak buat seaweed popia. yang tu pun macam sodap. hehe. tak sabarnya nak curi makan satu. hahaha.

sekian terima kasih. :)





0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment