Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, July 12, 2009

Shopping sakan ..

Huhuhu~ Shopping je, xde sakan. Sje je nk letak cm 2, Haha~ Smlm, aku & mama aku gi Mydin kt Kota Raya. Nk beli brg2 keperluan aku tuk blik kolej. But actually aku da shopping gler2 nye ngn papa & mama aku Kamis ari 2 kt C4. Yesterday jz nk beli sabun, pncuci muke & etc .. Murah cket ma kt Mydin. Hehe~ Lps beli 2 mama ku ajk gi mam A&W. Aku da imagine aku ngh mkn A&W. Lps 2 xjd lak, cz dia takut t bus da smpi. Da la ssh nk dpt bus kt sne. Lau aku leh bertelur, telur 2 pn leh menetas da tggu bus. Huhuhu~

Ya Allah .. Ngh tggu bus DP. Da la cuaca pns, lmbt, rmi owg asing. Huu~
Smpi my mama da demam da ari nie. Xpe ma, t kakak da de kete, kte nek je kete. Hahaha~


Alamak, nme Mydin 2 x penuh la. Haha~ Lantak la, no harm wat. Hehe~
2 la tmpt ktowg gi yesterday.

Tetiba rindu kt mama & papa ku~ :(

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment