Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, March 28, 2010

Establishment of LINTON UNIVERSITY COLLEGE...

on 22 March 2010, kolej Linton telah menjadi kolej universiti yg sah. haha~ Mula2 aku cm malas je nk terlibat benda2 cm nie. Cz kwn aku tu la invited last minute. huhuhu~ dia ckp ada sijil, lg la aku nk terlibat. sijil ma, sape xmau. haha..
dlm ceromony tu, ktowg kena pki national custume in yellow color. Kwn aku suh aku pki cheongsam, hahaha.. *sori la Dny, time tu aku xde nafsu nk pki cheongsam* hehehe...
so, nie aku ada la upload sikit pic time ceromony tu..:)

nie la muka aku time tu.. x pki spek..

ok ka? hahaha... act bkn first time aku pki contact len, sebelum nie penah je pki, jz jarang je..:D

aku bangga jadi pelajar dari kolej universiti LINTON. hehehe

nie la aku ngn baju kebaya.. hahaha


bersama teman2 ku..*berangan nk jd VIP jap* hahaha

menunggu ketibaan Y.B Dato' Seri Mohammed Khaled Nordin (Menteri Pengajian Tinggi Malaysia) hehehehe


peace yaw! hahaha



p/s: kepada pelajar2 dari LINTON university college, anda patut berasa bangga.. haha cz sign board kolej kita ada kt tepi highway Seremban beb!! hahaha.. besar punya!!





0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment