Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, January 09, 2011

hari hari meletihkan .



salam ,
ok , this time aku tak mau taip panjang panjang . sebabnya memang meletihkan . hahaha
hari Rabu , Khamis , Jumaat , hari kami berempat (aku , jaja , mus , and farah ) melakukan project small business .

agak letih gila , dah lah tak pulang balik modal , sedih gila huh . bangun pagi pagi , angkat barang tu barang nie . memang letih gila , kaki dah macam nak putus dah .

tapi tak apa , aku enjoy . sebabnya , experience for me . first time melakukan business . sebelum nie tengok orang buat business macam senang je kan ? ha , sekarang amik kau ! susah , penat , macam macam perasaan ada .

sampaikan ada gaduh gaduh la dalam group kitowg nie . ia memang memerlukan kesabaran yang sangat tinggi . huhuhu . tapi alhamdullilah , masing masing faham and control emotional masing masing . thank you guys , coz tak melanjutkan marah anda dan saya berpanjangan . hehehe . loveyou guys so much !

btw , picture kami berempat niaga tak ada sama aku . tapi aku akan post kan few picture regarding to our project , which is poster , and banding . sangat cantik ! credit to puden (kawan kepada adik aku ) hehehe .

poster kami ! :)

banting kami . :)

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment