Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, January 31, 2011

hari ahad yang meletihkan .

hari ini hari ahad , so time untuk berdating dengan monyet ku . hehe . lapyou nyet ! :)
ok , gerak pergi TS pukul 1 . haha *bangun lambat , kena marah dengan nyet saya* . sampai sana around 2 .

then jalan jalan la cari barang . tujuan kami adalah ingin membeli hadiah untuk teman teman kami . hehe . after dah beli , farah nie pun pergi la jumpa SUGAR DADDY (ATM) dengan penuh harapan bahawa MARA akan masuk . sebabnya mata masing masing dah tak tahan tengok barang barang kt TS .

then tengok , MARA tak masuk . T_T . hampa , sangat hampa . lepas tu , masing masing membebel " kenapa ramai orang beratur ?? diowg nie check MARA ke ? ke terlebih duit dalam CIMB nie ? haish "

after sejam , aku pula pergi check . sebabnya farah ckp " biasanya kan if MARA masuk hari ahad , dia akan masuk pukul 4 ke bawah . " masa tu pun dah pukul 5.30 , apa lagi ? beratur check la . haha . sekali tengok . balance : RM 12 .** . T_T

then , boring punya pasal . sesi kami bersama camera . haha . after that , terjumpa si iena muka panjang . dia ajak gi Danau . tapi apakan daya nye , wa tak boleh follow , sebab nanti papa wa mengamuk . huhuhu .

ha , one more thing , wa dapat kerja . promoter kat TS . hahaa . mula mula saja je , sebab nampak job vacancy . si farah siap bacakan doa lagi berfore masuk . hehe . Alhamdullilah , esok start ! walaupun kerja 20 hari je , tapi ok la kan , ada duit . haish !

pukul 8 lebih , aku pun tunggu bus . then , anak kerbau saya tanya , "nak tumpang tak ? ktowg nak gi downtown . " anak kerbau saya ada kat BB masa tu dengan kawan kawan dia . tanpa pikir , aku pun ckp , ok la . sebab pikir balik , nie tak tau la nak tunggu bus bangang nie bape lama . haha . thank you sayang sebab bagi anak gajah tumpang . sori memberatkan kereta anda . -_-'

senget time .

bajet comel . -_-'


sama tak kami ?


ada macam twins tak ?

muka gedik !

ilapyou nyet ! ♥ ♥

comel my nyet nyet .

adui . =_='

hehehe .

comel tak kembar saya ?

ha , comel tak saya ?
hehee




p/s Mr. HI : tak mau noty noty k . nanti orang dah kerja sudah kurang masa mau mesej . tak mau lupa orang tau . if lupa siap awak ! weks .
p.s ILOVEYOU . ♥

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment