Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, March 31, 2012

Desperate Bitch

Assalammualaikum,

 Macam dah lama kan aku tak update blog. *Tipu, padahal hari tu baru je updated* Hahaha. Title for this post, macam kejam kan? Memang kejam pun, stress dengan orang yang bernama desperate bitch. Actually nak updated about this thing yesterday, tapi disebabkan semalam gua nya kesihatan macam tak mengizinkan pening kepala nak muntah demam sejuk selesema dan lain lain (macam orang mengandung =.=' --- macam la pernah mengandung) 

Just wanna shared, last week and this week nye story. aku ada dua orang kawan yang mempunyai masalah lebih kurang sama. Sebenarnya, dulu aku pun pernah kena tuduh as a DESPERATE person. Kesnya sebab aku baru putus dengan EX EX aku, so siapa yang tak sedihkan? And at the same time right after aku putus dengan ex aku, aku ada rapat dengan sorang mamat nie. Siapa pembaca setia blog aku mesti dia tahu. Mamat tu Bulat aka Anak kerbau, tapi aku dengan dia pun dah tak ada apa apa dah sekarang. Masa aku dalam sesi berkenalan dengan dia, ada seorang kawan aku, she is my classmate and she told everyone that im desperate nak sorang boyfriend. Ok, its really hurt doh. Sebabnya, aku anggap dia kawan, best friend and i didn't expect that she could do those type of things. And, masa tu emosi aku memang tak stabil la, dah la baru break, orang hina aku itu ini, orang cakap aku desperate itu ini. Sangat sakit kot hati. Tapi masa tu, alhamdullilah Si bulat aka EX aku ada bagi semangat. So just faced it like a matured person.

So, last week my blogger friend *nama tak perlu disebut, nanti dia famous* hahaha. Ada la sikit salah faham, and guess what minah tu cakap dia desperate. Aku tak sure la dari segi apa minah tu nak cakap kawan aku desperate. After aku stalk blog dia, pewh! Dia yang desperate doh. Each posts talk about her sickness and boys. Huh. Seriously, desperate for seeking attention. So, siapa entah yang desperate. 

Next case, happened yesterday. One of my bff, dia dah few months break dengan bf dia. I know it tough for her to move on. Sebabnya dia dah lama dengan bf dia tu, and guess what housemate dia and also her best friend tu boleh rapat rapat dengan EX dia. Lepas tu, dia kena tuduh dengan ex dia sebab marah marah minah tu. Huh. Apakah? Kawan aku tak salah la! Housemate dia tu baru putus, i know baru putus perlukan someone to clam down, tapi! Not your best friend's ex. Apa da. Cian kawan aku sedih gila semalam, dah la pressure dengan assignments. Memang nampak sangat minah tu desperate, best friend punya EX pun boleh hentam. Tak paham. 

Aku rasa, each post aku tak pernah nak pendek. Semuanya panjang panjang. Banyak sangat benda nak membebel. Ok, fine. Stop now. 

Sekian, terima kasih. 



0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment