Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, May 10, 2012

Keluar Lagi bersama mereka.

Assalammualaikum Cinta,

Update lagi, yeah! Selagi belum pukul 12, selagi tu aku non stop menaip. Hahahahahahaha.*Gelak puas* So this time keluar dengan mereka lagi. Janda Hot dan Mama Hot. Macam biasa, Janda Hot bermaksud SINGLE dan dicerai dengan talak 10 dengan EX kami. Meanwhile, Mama Hot bermaksud ada boyfriend and not available di ngorat. Sekian. Hahaha.

Kali nie ktorang keluar pergi Times Square sebab nak tengok The Avengers. Review pasal movie tu? Nanti la, next entry. Aku nak cari pictures abe abe handsome, sekarang tak ada mood nak cari. Hahahaha. *boleh pula gitu dak? :D* 

Lagipun masa tu aku dah janji dengan mereka nak belanja Kenny Rogers. Actually Lin ikut, tapi disebabkan beliau ada kerja, tak jadi la ikut. Sampai berperang dunia ke 10 kami di twitter. Hahahaha. After done movie, eating, ------> shopping time. Gila, ada dua minah nie ikut aku, memang all the time la aku kena hasut beli tu beli nie. Maklumlah, dah lama tak shopping. Meroyan kejap tengok baju baju and seluar tu semua. Hahaha. 

As usual, snap pic. Hahahahaha. Hobi kami. Sekian. :)

With iena, Mama Hot.. :)


pic.twitter.com/e6GHIc4g
Kembar gua yang tak macam kembar dah. Sebab aku dah kembang.
Haa, yang dua orang nie Janda Hot.. Hahahaha



pic.twitter.com/KgfHMpIQ
Yee, aku tahu aku gemuk. Ye, aku berisi.. Ye aku tahu, dah macam mak orang.
IYE aku tahu macam hape dah. On diet la nie....... =.='


pic.twitter.com/XxYdiNt5
Sebelum on diet, makan  dulu. Bekalan untuk seminggu. Hahahaha. :DD


pic.twitter.com/MDLIDcG1
Model TERfamous di Times Square. Hahahaha



pic.twitter.com/AmSJVmk6
Ok, yang nie model tak berjaya. =.='
Bajet buat kening Ziana Zain, sekali nie hasilnya. *malu*
Oh ya, condom fon tu comel kan? Hijao, aku beli kat Nancy Fancy. Sila la click perkataan tu untuk tempahan. *Cewah, promote jap*


Semput aku menaip, sekian terima kasih.
Nyte! Bye... xoxo.. <3






0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment