Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, April 10, 2011

kami kembar ..

assalamualaikum ,

semalam (sabtu) . hahaha . aku dengan kembar aku , farah farmiza pergi meng-hot-kan diri . hahaha . hot ke ? whatever .

ktowg ini selalu shopping beli baju sama sama , beli barang sama sama . tapi pakai sekali nyeTIDAK . lalu aku pun memberi cadangan kepada kembar aku untuk memakai baju sama . hehehe .

disebabkan hari jumaat hari tu dia dah teman aku pergi jalan TAR cari kain , so aku kena lah teman dia pula hari sabtu tu untuk tolong erin (kawan kolej dia) untuk buat surprise kepada bf erin .

naik bus dari DP , turun dekat TS . cuci mata kejap and tunggu roger dari erin . then , terus gerak pergi SUNGAI WANG pula , untuk beli kek . lepas tu , berjalan kaki ke KLCC . best gila ! dah la masing masing pakai kasut tinggi . sedap gila la after berjalan tu . tapi paling kesian kembar aku , aku kena papah dia dah . jalan je sikit duk jerit "aduh" . -_-'

and paling best , time nak pergi Pavi . hujan lebat , yeah ! main hujan ! pakai lawa lawa , main hujan . memang orang cakap kami berdua gila la . ! haha

time jalan jalan dekat TS , ramai duk pandang kami . maybe kami hot . *perasan nak mampos* hahaha , masa otw nak ke KLCC , ramai juga yang tegur .
" kowg kembar ke ? " ,
" eh eh , comel nya " ,
" sweetnye adik adik nie " ,
"hai kak , kowg comel ! "

ok , aku tak tahu la diowg tu perli atau betul betul ihklas puji kami berdua . huhuhu . whatever la , yang penting kami berdua tak ganggu kowg . :)


Bersama erin . :)

ILOVEYOU . :)

U LOVE ME .:)

semua sama kan ?
dari selendang , baju , tali pinggang .
semua sama . :)
tak percaya ? tekan picture tu and tengok betul betul . hehe

gemuk gila aku !~
T_T

pink : kakak ( terlebih zat) -_-'
hijau : adik (sangat kurang zat)

nie kembar saya .
mmuuaahh .

nie pula kembar farah farmiza .
mmuaah gak . hehe

ha ! gossip cepat !
apa hot story ? haha

ini la dia , erin and bf dia .
ala , aku lupa la nama bf dia .
sorry erin .
btw , happy advance birthday bf erin. :)



before balik , ktowg nak cari pic yang betul betul nampak kami berdua macam kembar . sila tengok pic di atas . banyak gila dah kami snap . finally , aku rasa pic paling besar tu la ada iras iras kembar . :D


lastly , kaki masing masing luka . but we had fun together .
iloveyou kembar !
mmuuaahhh


sekian terima kasih .

8 comments :

  1. hahaha.lebiuu
    kembar sy.muahhhh
    xth nk kata ape!!!

    ReplyDelete
  2. hahha , loveyou too .
    tak payah cakap pape . kau taip je . hahaha
    mmuuaah !

    ReplyDelete
  3. SWEE-UTE gile!
    ^__^
    *aku tak jumpe lagi kat Bumi ni bole wt kembar aku. :P

    ReplyDelete
  4. dini : kau nye swee-ute tu ihklas ke tak ? hehe . tq aw ! nanti if aku jumpa kembar kau , aku gtau . bole kau pakai sama sama . hehehe

    ReplyDelete
  5. comell sgt sgt sgt.. best nye ade kembar :)

    ReplyDelete
  6. mia : hahaha . tq . tapi nie bukan kembar betul aw . kami just best friend . :D

    ReplyDelete