Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, April 23, 2011

main main dengan speedlite .

assalammualaikum ,

ok , siapa tak tahu speedlite itu apa ? let me explain ok ? speed bermaksud laju , lite bermaksud entah lah . hahaha . ok , saya merepek je tu . speedlite ? ok , pada kefahaman aku lah kan , speedlite ini macam flash untuk camera . yeke ? yela kot , nanti kowg tengok la sendiri rupa dia . then , kowg akan faham .

ha , ini lah rupa speedlite tu . tapi ini aku ambil dari google sahaja . but adik aku punya similar macam ini lah .


aku tak tahu mana budak tu dapat banyak duit beli speedlite , but for sure gambar dia Ya Allah , sangat cantik . huish , lawa habis lah semua gambar . nak tengok hasil nye ? tengok lah bawah ini ↓

masa ini tengah bengang dengan adik , dia tak bagi aku pegang speedlite tu langsung . kedekut ! -..-
ok , bukannya nak bajet hot atau perasan model , tapi aku suka effect dia . sangat best !

sila abaikan background di belakang .
tengok effect dia je ok ? hehe

yang ini pula , bajet macam gambar passport .
hahaha , muka minta kaki . :P

dan yang lain . sumpah cantik gila !


p/s : aku bukan nak puji diri aku cantik . tapi effect dia ... haish , tengok sendiri lah . hehehe .

sekian terima kasih .

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment