Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, April 10, 2011

saya teringin nak makan Mahattan Fish Market

Assalamualaikum ,


siapa pernah makan Mahattan Fish Market ? sila angkat tangan macam usop wilcha . hahaha . aku pernah makan Mahattan Fish Market sebanyak 2 kali . *macam tu pun nak cerita* hahaha . suka hati ler , blog aku . :p

dan aku rasa ia sangat sedap sedap . kenyang . puas . walaupun harga dia agak mahal . tapi ok la . sedap , puas ! hehe

OMG ! sumpah teringin gila nak makan lagi benda nie . eerrgghh . untuk puaskan nafsu , tengok picture sahaja la . picture pun jadi la ! T_T

yum yum ! nie yang aku duk teringin nak makan . :D
banyak tau ! dua orang pun tak semestinya habis .
tapi if aku , aku paksa juga sampai habis . hahaha

the best moment , dia bakor cheese tu yang ada dekat udang .
*cheese nie nak pula aku makan , pelik benor aku nie*


ok , sekian terima kasih .

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment