Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, May 19, 2011

Welcome home baby .

Assalamualaikum ,

semalam hari yang paling BOSAN tahap gila . sebabnya baby aku tak ada . dia la peneman aku , selalu menghiburkan aku dengan movie and games . tapi semalam dia tak ada . sebab sakit . aku rasa diri aku macam nak mati sebab dia tak ada . dah la rumah aku ini sunyi gila gila . so baby aku sahaja la yang boleh hiburkan aku ..

ok , this is my baby . hahaha .


dia sakit , panas sahaja 24 jam , sakit tekak agak nya , sampai suara tak keluar keluar , and then , deman tahap critical sampaikan dia keluar warna warni . huhuhu . sedih . thank you kepada AMMAR (bf kepada dny ) :D and the geng . kerana mengoperate baby aku sampai dia sihat .

sekali operate , keluar ini ha .
habuk . banyak gila . huh . patut baby aku sentiasa panas . hehe



ok , nampak tak picture atas tu . ok , yang ini pasal baby lain pula . hari itu papa bawa aku jalan jalan dekat bazaar malam yang dekat dengan THE MINES tu . jalan punya jalan , aku terjumpa baju baby chelsea . omg ! comel gila . sumpah comel ! papa dah suruh beli dah , papa cakap " pkwe u kan suka chelsea , ha , beli la untuk anak u nanti . " hahahahaha . sempat lagi papa aku perli . ok , FYI saya lama lagi nak kawen . hehehe . comel wei ! aku tengah imagine baby boy pakai kasut bola and then pakai baju ini ! eeerrrgghhh ! comel ... and for baby girl , pakai stocking panjang yang bercorak bola or rumput yang comel comel and then pakai baju ini .. omg ! cantiknya baby tu . * ok na , stop dreaming . kau lama lagi . *


so , kepada kawan kawan aku , cepat lah kawin ! aku nak belikan baju baby untuk korang . nak beli untuk anak sendiri lama lagi . hahaha . so beli untuk kawan kawan dulu la . hahaha . tapi make sure korang suka chelsea juga , baru aku belikan baju baby yang ini . hahaha .

sekian terima kasih . :D



2 comments :

  1. ko jawab jla kat papa..
    "..okay..kite beli satu la, dengar cite nak dapat adik baru.."

    ReplyDelete
  2. kau jangan . pengsan terus bapak aku kt bazaar tu kang . hahahaha

    ReplyDelete