Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, April 13, 2012

Dindings Construction Annual Dinner

Assalammualaikum Cinta <3



Hey dear blog, sekarang aku rasa macam rajin nak membebel dekat kau. Sebab hanya kau sorang sahaja tempat untuk aku mengadu dan bagai. Hahaha. *ayat minta kaki* So, this post nak cakap pasal Annual Dinner office aku. AND the organizer is ME. *nak bangga* Hahaha. Actually benda nie dah lama happened, tapi baru sekarang aku nak share dekat blog. :D And bulan yang sangat stress for me. Sampai gaduh gaduh dengan member sendiri. Hewhewhew

Disini aku nak marah sikit lah, aku bengang dengan staff office aku. Aku tak kesahlah kau tua ke kau senior ke, dah nama community, semua kena lah buat sama sama. Nie tak, TAHU CAKAP TAPI TAK TAHU BUAT. Haram je perangai, lepas tu ada orang nak tolong kau tahu nak condemn orang tu je. Eh, kira oklah kan orang nak tolong kita. Haish. Tak faham manusia macam tu.

Ok, dekat dinner tu each company kena masuk competition. COMPULSORY. Huh. So, kami Dindings Construction buat drama musical. Wah, macam poyo je kan. Hahahaha. Alhamdullilah, everything goes well. Big boss siap puji kami the best performance. :) *bangga gila*

Ok, tak mahu membebel banyak banyak. Meh aku tunjuk pictures. 

ini la rupa aku malam tu. Gemuk nak mampos. hahaha

Mamat nie dah resign, dia boleh cakap macam nie "Nurul, i nak resign. I nak snap pic dengan u, u cantik ini malam. Mau buat kenangan ma" . Hahahaha. Sengal tul. :D

Muka sengal aku. hahaha. And this is ain, apa apa hal aku buat dengan dia. Lunch togather, lepak togather dan lain lain. :D


Kami the Girl. hahaha



Dindings Construction's Community.

So, kan tadi aku ada cakap ktorang kena buat performance kan. So, ktorang guna lagu P.Ramli. 3 lagu, first is lagu "apek dan marjinah", second is "malam pesta muda mudi", and third is "madu tiga". So, aku isteri yang first guna lagu "apek dan marjinah". Kononya, si suami nie usha perempuan lain masa keluar dengan aku, then aku bengang, tarik dia and tutup mata dia. Kononya denda la. Hahaha. 

Second part pula, lagu "malam pesta muda mudi". Si suami tipu isteri first dia, kononnya keluar pergi minum dekat warung. Rupa rupanya nak pergi nightclub jumpa isteri kedua dia. Hahaha. 

Part tiga pula lagu "madu tiga". Which means isteri pertama gaduh dengan isteri kedua, and then muncul la lagi sorang perempuan yang bakal menjadi isteri ketiga. Hahaha. Faham tak apa aku membebel? Aku sendiri macam blur apa yang aku mencarut nie. =.='


Ha, nie la dia. Kononnya, isteri pertama mengamuk denda si suami jalan tutup mata sambil pasang lagu "Apek dan marjinah" . Hahaha



Perempuan yang gelak tu THE BIG BIG BIG BOSS kami. Dia suka kot performance ktorang. Alhamdullilah. :)



Yang nie pula part kedua, ain as isteri kedua. Hahaha. Bukan main lagi diorang menari dekat club. :D


hahaha, yang nie part ke tiga. lagu madu tiga. Isteri pertama and kedua tengah bergaduh. Hahaha.


Ambik kau, dengan mop penyapu sekali ktorang bawa. Hahaha


So yang nie bakal isteri ketiga. Hahaha.


Ini la dia barisan barisan pelakon yang telah menjayakan drama itu. Hahahaha.
Boss kami cakap " I tak sangka u all boleh buat the best performance. Everyday I tengok u all practice in a small room, and i didnt expect that it can be this good. congrats guys. Tak memalukan Dindings Construction" Hahahaha. Walaupun last minute practice, last minute plan, and practice in a small room, we try our best. Hahaha.


Hahaha, happy family. :P

Ini la dia keluarga DCON. Ce kira perempuan ada berapa kerat je. Mana tak gila buat kerja dinner nie. And bukan semua perempuan pun yang buat kerja. Tahu cakap je semua. Haish. =.='


Ok, the end. Sekian Terima Kasih. :)





0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment