Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, April 29, 2012

Tak Payah Letak Title Pun Tak Apa

Assalammualaikum Cinta ♥

Aku rindu.
Ye, aku rindu dia.
Rindu dia sangat sangat.
Nak tegur, tapi tak ada keberanian untuk bertegur.
Jadi aku pilih untuk menyepi.
Probably this is the best choice.

Aku rindu.
Ye, orang yang aku rindu jauh dari aku.
Nun jauh di Ipoh, Perak sana.
Nak jumpa, memang payah.
Mungkin 2 atau 3 bulan sekali.

Aku rindu.
Ye, aku rindu dia yang bernama UR.
Biarlah hanya capital depan yang aku sebut.
Tetapi nama penuhnya sentiasa di ingatan dan hati aku.

Aku rindu.
Ye, setiap kali aku rindu dia, aku mula stalk FB dia.
Bukan niat untuk tengok pergerakan dia atau bagai.
Niat aku cuma ingin melihat setiap gambar gambar dia sebagai pengubat rindu aku.

Aku rindu.
Ye, setiap kali aku melihat gambar gambar dia membuat jantung aku berdegup laju.
Tak tentu arah, dan kadang kadang menitis air mata aku.
Sebab.......... Biarlah rahsia. :)

Aku rindu.
Ye, setiap kali aku cuba untuk create attention supaya dia alert tapi tak pernah menjadi.
Hahahahahaha.
I feel shame on myself.

Aku rindu.
Ye, saya rindu awak sangat sangat.
Sangat dan sangat.
Sangat, sangat sangat dan sangat.
Sangat lagi dan tak terkira SANGATnya.

Aku rindu.
Ye, saya nak sangat jumpa awak.
Harap harap, 5 May 2012 kita akan bertemu.
Saya harap sangat.
Sebab rindu dah membuak buak.
Hahahahaha


*Huh! Sila hantuk diri anda dekat dinding sebab baca entry aku yang nie. Hahahahahaha. Gila jiwang doh aku!! =.=' *




Sekian terima kasih.
Ikhlas dari,
NL ♥








Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment