Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, February 28, 2011

hahahaha .

from status aku . :D

status dia . haha .
perli kaw kaw dia tu . siot !


apek ! oh apek !
siot sungguh anda .
apek nie merupakan abang angkat kot kepada aku .
hehehe
dah tengok picture di atas ?
before this , dia pernah minta kebenaran aku untuk berkenalan dengan twin aku . aku pun cakap la ,

aku : nak berkenalan pegi la , kenapa perlu mintak kebenaran amoi . haish .

masa tu aku lupa yang dia dah ada awek . tadi , dia IM aku . dia tanya lagi

apek : moi , kawan moi nak tak berkenalan dengan apek ? hehe .

lalu aku pun naik angin

aku : oit lu ada awek kan ? ingat ingat lah awek lu . pehal nak gatai cini sana ? tak reti ke nak aprreciate perempuan ?

apek : lek moi , nape garang sangat ?

aku : sori , terlebih emo . just tak nak kawan kesayangan kecewa . apek tu dah ada awek , buat la cara dah ada awek . jangan nak sakitkan hati dia .

apek : apek gurau je moi , jangan la marah . amoi baik selama nie . tak penah nak marah apek . nie first time tengok amoi mengamuk . ampun . janji tak buat lagi .

aku : tak ada , just imagine if awek apek buat benda yang sama macam apek sekarang . pantang tengok awek cun , nak ngorat . if apek tahu , apa perasaan apek ?? sakitkan ? ha , ingat tu .

apek : ye baik moi . apek janji . sebenarnye apek rindu awek apek .

aku : ha , pegi call , mesej , wc ke ? macam macam boleh buat . rindu tapi megatai kt perempuan lain . apa lah ! mengong .

........................
.....................
................
............
.........
begitulah kisahnya , harap harap dia tak megatai dengan mana mana gurl lagi . cian awek dia nanti .

apa lah , adik yang nasihat abang . hahaha .
aku bukannya nak tunjuk aku ni BAGUS sangat . tapi just bengang sesetengah lelaki nie , tak reti nak appreciate perempuan . but doesn't means aku benci lelaki , aku just tak suka lelaki yang beperangai macam nie . kepada lelaki yang berada di luar sana, siapa yang tak reti nak appreciate orang lain , oneday kowg pula yang akan kena . sekian . :D

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment