Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, February 25, 2011

PMS

PMS , anda tahu apa itu PMS ? PMS bermaksud Premenstrual Syndrome . PMS is a wide range of physical or emotional symptoms that typically occur about 5 or 11 days before a woman starts her monthly menstrual cycle (period) . the symptoms usually stop when menstruation begins or shortly thereafter . faham tak ?

ok , sumpah sekarang aku tengah PMS ,
  • rasa macam nak marah ,
  • emosi tak tentu ,
  • asyik jealous ,
  • nak maki hamun sini sana ,
  • nak menangis ,
  • malas nak layan orang ,
  • rasa macam nak hempas laptop ,
  • badan sakit sini sana , memang mintak pyepak kau badan !
  • kuat tidur ,
  • nak makan tu , nak makan nie . ish ! hancur diet aku .


SEKARANG AKU TENGAH MARAH + JEALOUS + KUAT MAKAN ! haish .

mungkin ada yang berkata , "pasal PMS dia pun nak cerita dekat blog . "
hye , lantak lah , blog aku . rasa malas nak baca entry aku , back off bitches . do i care ?
*betul betul marah dah nie*
sekian ~

3 comments :

  1. kc mcm nana jugak. emo semacam lately then rupanya piyed. haaaa T.T

    ReplyDelete
  2. laaaa..aku igt memang tiap mase ko camni..

    ReplyDelete
  3. kc : haha . nana nie xlama la . period la nanti . huhu

    dny : siot kau ! haha .aku memang slalu mcm tu ke ?

    ReplyDelete