Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, February 20, 2011

saya di tag . huhuhu

saya ditag oleh twin saya yang cantik dan comel . haha
so , jom jom jawab soalan dibawah ↓ :

1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu tuu.
♥ Nurul Liyana Binti Abd Salim

2. Kamu suka warna pink tak?
♥ Suka la juga , sebab saya jenis colourful . but , hijau sentiasa menjadi no 1 di hati saya . haha


3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
♥ ILOVEYOU nyet ! mmuaahh . hehe

4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
♥ Obviously la saya . hehe *bukan nak perasan , tapi yakin dengan paras rupa sendiri .* hahaha

5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim ?
♥ dua dua sedap . yum yum !

6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
♥ 30 Mei 1990 . :)

7. Ain Maisarah, siapakah dia ?
♥ eergh , sape itu ?

8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog. Ikutlah sampai perenggan pun.
♥ sejarah ? haha . tak ada pun , saya anggap blog nie macam diary saya . cerita pasal kisah hidup saya , family , kekasih hati , teman teman samada dalam keadaan gembira , suka , sedih , bengang , marah , and bagai . haha . siapa yang terasa , dia rasa pedas . hikhikhik

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu ?
♥ kiss , adiah (wajib) , kek , and birthday song . hahaha :p

10. Taggie ni ada sepuluh so
alan jadi wajib tag sepuluh orang ya!

3 comments :

  1. oh terkena tag. Insyallah Eyra buat ye CikNana sayanggg ^^

    ReplyDelete
  2. kak aisyah : hehe , welcome . jangan lupa buat aw . :D
    eyra : goodgurl . hehe :)

    ReplyDelete