Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, March 06, 2011

another birthday present .

semalam had fun with my yayunk . thank you so much sebab sudi datang ke KL and spend time with me . i love it , and im appreciated . memang agak nak putus lah kaki nie berjalan , nasib baik tak pakai kasut tinggi . hehe . and tak rasa sangat if dia ada dengan aku . *hahaha , agak poyo kan ? suka hati aku la . hehe *

then , nafsu shopping aku tak ada ! wah , first time tu . hehe . bayangkan aku pergi TS , tak shopping . aura bersama anak kerbau sangat kuat , sampai tak nak shopping . hahaha . yang paling best , buat buat macam orang kaya . masuk kedai mana mana , tanya tu tanya nie macam nak beli je . then keluar kedai dengan muka slumber . paling slumber anak kerbau tu . hahaha . sebab dia yang ajar aku buat macam tu . :P

masa nak balik , dia cakap tunggu jap , panaskan enjin kereta dulu . then , tggu la . tiba tiba dia cakap " awak , ada hadiah birthday untuk awak " . ok , sangat terkejut and terharu . hehe . paper bag dah warna hijau , hehe . suka suka . so , aku rasa macam sayang je nak buka on the spot . tapi dia suruh buka gak .

before buka , aku pegang pegang dulu . macam kain je . so , aku assume tu baju . then , dia tanya "agak agak , apa tu ? " aku pun dengan confident nye jawab "JERSEY" . hehhehe . sebabnya aku ingat pernah skali dia tanya aku , aku pakai jersey size berapa . haha . di situ sudah kantoila sayang . hehe


aku rasa macam nak nangis , tapi tak mampu . sebab pernah janji dengan diri sendiri tak nak nangis depan dia . yes ! berjaya . hahaha . besides that , aku tak mengharap pape pun dari dia . dia nyanyi lagu birthday untuk aku and minta couple tu pun dah cukup berharga bagi aku . btw , yayunk saya suka CHELSEA . that why he brought for me jersey CHELSEA . :)

THANK YOU SAYANG , ILOVEYOU ♥ ♥ ♥

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment