Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, March 29, 2011

saya di tag . tq kak aisyah . :D

assalamualaikum semua .

first of all , thank you kak aisyah sebab sudi tag saya . hehe . otey , meh kita menjawab soalan soalan berdasarkan di bawah ini ↓ :

1) Adakah anda rasa anda HOT?
hurm , saya ini biasa je . saya akan jadi hot time demam je . :)

2) Upload gambar Wallpaper/Pic anda guna sekarang.
alamak , wallpaper saya , saya amik dari website apa nth . so , saya ambil pic yang saya guna di FB otey ? :)


3) Cerita pasal gambar.
gambar ini diambil time saya keluar dengan sayang saya iena . tak ada motif pape . saje je tangkap pic nie .
lagipun , nie first time pakai selendang macam nie , so nak tahu la cun ke tak pakai macam nie . hahaha

4) Bila kali terakhir makan ayam?
ahad lepas , mam KFC ngn jaja and lalink ku . :D

5) Lagu terakhir yang anda dengar?
home - Edward Sharpe and the magnetic zeros

6) Apa anda buat semasa menyelesaikan tag ini?
tengah mesej dengan anak kerbau saya . ♥

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
amoi
nana
kakak
cepet

8) Tag 8 orang.
farah farmiza
nur azreena
noor azlin
kc
nur aqilah
eira
marina
tak tahu nak tag sape dah . :D

9) Siapakah no 1 anda (merujuk soalan no 8).
sayang saya dan juga merupakan kawan karib saya forever and ever . :D

10) Katakan sesuatu dengan no 5 (merujuk soalan no 8).
iloveyou . ♥

11) Orang no 3 berhubung dengan siapa(merujuk soalan no 8) ?
berhubung dengan siapa ? dengan bf dia la . *tak paham sangat la soalan dia*

12) Bagaimana pula no 4 (merujuk soalan no 8)?
kc ! walaupun kita x pernah jumpa , saya sangat suka berkawan dengan anda .:)

13) Pesanan buat no 6 (merujuk soalan no 8).
dah lama kan anda tak jenguk blog saya . :D

14) Kata-kata cinta buat no 2 (merujuk soalan no 8).
sayang ! iloveyou . best friend forever yaw ! ♥

15) Adakah no 7 dengan no 8 mempunyai persamaan (merujuk soalan no 8)?
no 8 ? er , tak tahu la . tapi no 7 dia pmr tahun nie . all the best ye sis . :)

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag no 1(merujuk soalan no 8).
dia twin saya
dia sangat comel
dia sangat gedik (nature punya)
friendly
mulut sangat kecoh :D

17) Persamaan antara kambing dan lembu?
dua dua binatang ciptaan Allah . :)

18) Perasaan bila menjawab tag ini?
hurm , no comment . hehe

19) Gay or Les?
im totally straight . otey ?
TQ~

2 comments :