Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, March 02, 2011

cik nana mula buat perangai

NURUL LIYANA BINTI ABD SALIM !
cuba kau tengok sama itu jam , sudah pukul berapa ha ?
tak reti nak tidur ?


hehehe .
bukan tak nak tidur , tapi menyidam scrambled egg . -_-'
tadi dah cuba nak tutup mata .
bila tutup mata , scrambled egg keluar .
tak boleh tahan wow !
dengan segera , aku bangun dan membuat scrambled egg .
bbuurrpp ! alhamdullilah . puas sudah ,
hehehe .

menurut kata Datuk Fadilah Kamsah , untuk menghilangkan eye bag di mata , kita harus minum minuman jus di pagi hari .
disebabkan aku punya eye bag makin lama makin mintak peyepak .
aku pun minum la orange jus selepas makan scrambled egg .
pagi la kan ? dah pukul 3.40 AM ! so , pagi . dan sangat sangat la pagi !
lagi pagi , lagi cepat berkesan eye bag tu hilang .
hahaha
wah ! ada macam mat salleh tak breakfast aku yang terlebih awal nie ?

harap kowg faham ye , gadis yang sedang mengalami masalah PMS memang akan berkelakuan sebegini . haha
aku xtau la yang lain ada tak macam aku nie . gila . :D
ok , sekian Assalamualaikum dan good morning .
hahaha . :P

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment