Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, March 21, 2011

SHOW ME YOUR BFF CONTEST





http://nurulbadiah.blogspot.com/

kalau nak tahu lebih lanjut tentang ini contest , boleh kunjungi blog akk comel nie . hehe . ok , saya di tag oleh cik farah farmiza . huhuhu .

BFF saya mempunyai 3 orang , farah farmiza , nur azreena dan nur aqilah . memang saya sangat sayang sama mereka tiga . hingga akhir hayat . :)


picture di atas nie merupakan farah farmiza dan juga nur azreena . saya kenal diowg time sekolah menengah , and dulu pernah gaduh sebab benda paling bodoh . hahaha . tapi sekarang , kami dah jadi sangat rapat dan selalu suka hang out together and jadi janda hot . hahaha . suka duka sama sama , sayang sangat sama mereka .


meanwhile , picture nie pula nur aqilah . my bff yang saya kenal di kolej . :)
dia sangat baik , caring dan bagai . time saya berjauhan dengan farah dan iena , dia la menjadi peneman saya time saya sedih , happy dan bagai . sayang dia juga until when when . :)

senang cerita , mereka tiga sangat berharga bagi saya . mereka memahami saya , hormat saya sebagai teman , sentiasa berada di sisi bila saya memerlukan seseorang yang bernama TEMAN .

ILOVEYOU GUYS SO MUCH , hope we can be BFF until when when yaw !

tag :
kak aisyah
jazmin
dny

5 comments :

  1. so pretty..:)

    thanks joining

    done check ur entry..
    wish u luck dear

    follow u too

    ReplyDelete
  2. nurulbadiah lai : tq sis . amin~

    ReplyDelete
  3. a'ah kak . akk . :D
    sori , lupa nk inform .

    ReplyDelete
  4. huhu..ok3..t akk buat ye..n nana check kat blog akk..kamu di tag..:D

    ReplyDelete