Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, March 12, 2011

TSUNAMI JEPUN (JAPAN) 11MARCH 2011


11 march 2011 , tsunami di Jepun . ok , before this 26 december 2004 dekat Indonesia , sekarang dekat Jepun pula . *aku just ingat 26 December punya je , sebabnya birthday adik aku on that day , hahaha * .

serious please !
aku tengok video nie , sangat menakutkan . aku just imagine if Malaysia kena macam mana ? harap harap Malaysia selamat . tapi kita kena berjaga jaga juga , kuasa Allah , kita tak tahu bila DIA nak menguji kita .
mula mula nya berlaku gempa bumi , and the baru tsunami come . *ayat rojak , sorry* . kesian tengok dia orang , Alhamdulliah Malaysia selamat . dan Alhamdullilah tidak ramai yang maut dalam tsunami kali ini . aku berdoa supaya family yang terlibat dalam situasi ini banyak banyak bersabar dengan ujian Tuhan . huish , sumpah . menakutkan , so ramai ramai lah kita melakukan amalan slagi masih sempat .


pic earthquake di Jepun , nak tengok banyak lagi ? tekan nie .....



JAPAN-QUAKE

JAPAN-QUAKE


0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment