Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, October 15, 2011

Jom Habiskan duit. -..-

Assalammualaikum,

Today, 15th October 2011 keluar bersama mama, shamin and twin saya. Hehehe. Actually today saya kerja, tapi disebabkan rindu yang teramat sama twin saya after kerja jumpa mereka mereka semua di KLCC. In the same time, saya nak cari kasut Convo. Hahahaha. Melampaukan? Convo nak baju baru, kasut baru, tudung baru, nasib baik beg tak baru. Hehehehe.

Dah lama tak jumpa twin saya, memang rindu gila GIRLS TALK sama dia. Bercakap tak henti henti. after she's done, my turn to talk. HAHAHA.

So, mula mula masuk NOSE aka Lubang Hidung<< Saja panggil macam tu. Ingatkan nak ubah mood la kan, pakai kasut NOSE. Tapi, macam tak banyak choice. Sumpah bosan gila masuk NOSE. Then, macam dah tak ada arah tuju dah masing masing. Pergi la taman KLCC pula, kononnya nak main main camera. Tapi mama ada, macam segan nak posing depan dia. Hahahaha.

Lepas dah makan, posing maut depan camera kami semua cadang nak balik. OTW ke LRT, ternampak kedai VINCCI. Wow, macam ada SALE je, sebab ramai orang. Saya pun ajak lah farah masuk. Nak cari kasut convo. Then terjumpa la kasut nie *nanti nana tunjuk*. Dah nak pergi bayar dah, then terjumpa lagi kasut yang memang saya nak gila gila dari dulu. OK! Beli juga. Hahaha. Kesian twin saya, tak ada duit. So dia tengok je saya shopping. Tak pe sayang, nanti aku murah rezeki, aku belanja kau ok.. :) Muaaahhh! Yang si farah, keep on saying " lawa na, kaki kau putih. Pakai apa semua lawa." << Menghasut la tu! Semua kasut saya try, semua dia cakap macam tu. hahahaha.. Dia memang pakar menghasut bab bab shopping. So please don't bring her. :P

Wah, tengok tu. Gemuk nya! :(

dah tak macam kembar dah. sebab aku makin sehat. :(

I Love You. ♥

Ok, tak payah cakap la. Memang sehat dah nie. Bila la nak kurus. :(

Kau pandang siapa nyet? Hehehe

Rindu gelak ketawa sama kau! :')

Alamak, gelap pula picture nie.. 

Suka picture nie, sebab nampak saya KURUS! hahahaha

Farah >> Me >> Mama ♥

Kanak kanak riang! -..-

Itu dia! Kasut saya.. hahahaha. Aku tak tahu, kenapa suka sangat color macam nie. Huhuhu

Kasut Convo saya. Hehehe. Side view.

Front view..
Ha, kasut macam nie la yang aku nak dari dulu! hehehe

Finally, I get it! ♥ ♥ ♥

Sekarang tengah fikir, mana nak cari duit. Duit dah habis dekat kasut and convo. :(
Sekian terima kasih. 


2 comments :

  1. wow! melaram sungguh di convo nty ya :) see u there

    ReplyDelete
  2. @CikHoneyBee

    hahahaa, mia! tak ada la melaram sangat. biasa biasa je. just semua baru.. dah lama x shopping. biasa la tu. hehe

    ReplyDelete