Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, October 22, 2011

Tak tahu nak letak TITLE apa. Haha.

Assalammualaikum,

First of all, saya nak cakap THANK YOU to mama and papa sebab belikan BlackBerry for me! Yahhoo! BB apa? Biasa je, nak tahu? Nanti saya tunjuk, sebab tengah tunggu casing comel! Hehehe..

Second, after dah ada BlackBerry ini, apa lagi la kan BBM la. Hambik kau, bbm sampai jari sakit. Hehehe> yang paling best, dapat BBM dengan lalink, jaja, ezza, syasha yang berada di UK. Sumpah rindu diorang. T_T So, aku ada dengar diorang cakap BBM boleh share picture, so lalink aku bagi few pictures. EERRGGHH! Rindu siot dekat dia. Mesti ramai cakap, aku dengan dia macam LES. Eh, tidak ok. Aku ada BF, dia pun ada BF ok. Hahaha.

Itu dia lalink saya. Sweet kn dia. Hehehe.
Saya rindu NUR AQILAH juga!
sori tak dapat buat macam kau, nanti aku buat ea. hehehe
mmuuaahh! Sumpah rindu kau, lepak ngn kau, mkn ngn kau, tidur ngn kau,  semua ngn kau la.. :')

Ecah and ezza! Pagi kot time nie. Diowg dalam class, and diorang sangat jeles sebab ktowg nak convo!! hehehe
miss u guys!! heart heart..

Third, lalink send POSTCARD from Manchester. Hehehe. Patut la hari tu semangat dia minta address. Rupa rupanya nak bagi Postcard. Thanks lalink! Ada juga barang dari Manchester. Hahaha. And, macam biasa, tukar tukar picture dengan ezza! Hahaha. Dia tunjuk tempat dia belajar, class dia, notes dia. Hahahaha.

Itu dia POSTCARD nya.. Hehehe
Thanks lalink, lain kali post boots, shawl ke. OK? Hahahaha

Forth, Dny baru balik dari Indonesia. Tak tahu la apa tempat yang dia pergi, tapi dia cakap siap panjat panjat gunung. Tu yang tak boleh bla tu. Hehehe. And she bought us souvenir! Thanks Dny!!! Heart u la. Hehehe

Baju dari BROMO MOUNTAIN tu.
Dun play play. Hehe

Fifth, hari ini balik kolej ambil GOWN!! Fuyo, nak convo dah. Hehe. Then, bajet nak pergi Putrajaya fotoshot buat buat Pre-Convo. Sekali hujan pula.Haish, sedih gila. Tapi tak elok mengeluh, rahmat tuhan tu. D


Orang sibuk nak ambil baju, ktorang sibuk snap picture. Hahaha

Picture nak bagi ezza, saja bagi dia jeles. Hahaha

At the end, kteorang snap dekat Masjid Putra, itu pun senyap senyap. Masjid kan, tak elok nak buat aksi melampau. Hahahaha. Tak sopan dan tak elok. Ganggu orang solat je nanti.

Yang ini before masuk Masjid Putra. Kononnya nak tunggu hujan benti. Tapi tak pun. Huhu


Picture Pre-Convo dan Convo kami akan diupload nanti ye. Just tunggu ok. And tak sabar nak tunggu convo on this Sunday. Yahoo!!
Sekian terima kasih. Night Semua.. :)


2 comments :

  1. Bile pikir balik..bapak lawak.
    Cam bengong je semue tempat amek gamba. Depan escalator pon lawa.
    Ye la..bukan selalu pon konvo..
    takat jubah..ehem..hari2 bole pakai kat Masjid Putra.. Hahahhaha..

    ReplyDelete