Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 03, 2011

Mood nak mengamuk kembali.

Assalammualaikum,


안녕하세요 - Annyeonghaseyo (tak faham juga? Pi search google)


Sebelum ini most of the blogger pun dah tahu macam mana situation saya kan? Sedih, sakit, nak bunuh diri, sedih, sakit, nak bunuh diri, DAN sedih, sakit, nak bunuh diri. So this time, no more sedih sakit bunuh diri and so on. This time aku nak mengamuk? Boleh? Of course boleh, blog aku. Suka hati aku nak marah apa. 


BUT PLEASE! DON'T TAKE ADVANTAGE YOU BITCHES!
ha, kan dah kena bitches dengan aku. Free free sahaja kau dapat title BITCHES. Huh!


Ingat apa, aku tengah lemah boleh la kau nak ambil kesempatan? you are wrong BITCHES. Aku tak tahu apa motive kau. BUT ITS REALLY ANNOYING

Ish, sumpah. Rasa macam nak bunuh orang je sekarang. Sebab tak dapat bunuh diri sendiri ! Ish! Benci lah orang yang suka semak dan ambil kesempatan dalam hidup aku. Kira ok la tu aku layan kau ok, tak ada nya aku nak layan kau macam tahi. Tapi kau? Damn! 


Sabar ye na, take it as motivation to motivate your self. Toksah stress sebab BITCHES tak guna yang suka ganggu hidup orang. Kang kau stress, kau makan. Kang kau makan, kau gemuk. Kang kau gemuk, macam mana nak jadi pramugari. Badan kau nie pun dah macam anak gajah dah. Chill. Be happy. -..-



0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment