Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, November 05, 2010

diet and braces time..

salam..
huhuhu~ xtau nk ckp cm ne, aku kena berusaha untuk menurunkan berat badan aku, cz my auntie ada tempah baju tuk anak² buah dia for one event, and event tu akan berlangsung pada 28 nov. aiisshh~ da nk dekat.. and for sure, my auntie ckp bju tu dia akan kecik kan 2 inci.. aduiyai.. bdn aku da la da naik gler, so, mmg kena diet..

ok, pasal braces lak, ari rabu ari tu, doc gigi da call, dia ckp nape da lama x jumpe dia.. aisshh(mmg la x jumpe, cz da lama aku tinggal kan..) hahaha... so, kena start pakai balik... aku kena berusaha,, nk cantik punya pasal.. mesti la berkorban.. hurm... ok, nk pakai braces skang.. so, jgn gelak kn saya ea lau bercakap ngn saya..:D hahaha tq²

go nana! basya! :)

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment