Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, November 21, 2010

rest in peace my friend.

semalam, kawan sekolah rendah aku accident. Ya Allah, memang susah tuk aku terima hakikat. cz aku rasa baru semalam aku chat ngn dia sume. and dia siap ckp rindu kt aku, nak jumpe aku, nak chit chat, nak lepak sama², and nak kenal ngn bf aku gak. (my boy is malay la chun kit. )hehe

dia bukan la sama agama ngn aku, dia cina. tapi aku tetap aku doakan supaya dia DISANA aman. aku rasa menyesal gila yang teramat, cz actually last saturday diowg ada bt reunion. tapi disebabkan aku xde duit, and reunion tu dibuat kt sekolah lama aku. sumpah aku xde duit, if x memang aku da join, and maybe aku dapt jumpe dia tuk kali terakhir.

aku dapat berita dari kawan sekolah rendah gak. dia send mesej. before dis, aku memang malas nak layan mesej owg lain. tp xtau la kenapa ari nie hati aku suh buka and check mesej aku. masa dapt mesej tu, aku ingat kan diowg main². sampai gadoh la ngn diowg. ok, finally aku amik keputusan tuk buka page dia.

Mak ai! memang betul doh! jantung aku cam nak gugur. serious aku x caye. yang paling sedih, gf dia. memang aku rasa simpati sangat² ngn gf dia. gf dia send mcm² mesej kt wall dia. contoh nye:
aku translate melayu ea. gf dia taip cina. hehe
'sayang, saya da sampai rumah da. kenapa saya call awk, awk x angkat. saya x nakal pun ari nie. angkat la call saya, saya rindu awak'
memang sedih sangat². T_T

so, ktowg class 6J (2002) berpakat gi bagi penghormatan tuk kali terakhir kt dia. memandangkan aku last jumpe dia pun masa darjah 6, after UPSR. memang rindu and rasa bersalah. cz dia da banyak kali da ajak keluar, lepak. aku yg tolak. cz aku segan. da la dia nak sangat kenal ngn bf aku. hahaha.

ktowg bertolak kul 10 tadi. and tempat dia, aku x sure kt mana. sampai je sana, yg cina bg colok la. aku x, just bg penghormatan je. then gi tgk muka dia! Ya Allah, maybe aku terlalu rindu kan dia, aku terus nagis. muka dia x ubah cm dulu. handsome lagi.

lepas tu, dgr lak bapak dia cite cm ne accident tu happened. bertambah laju la air mata aku berderai. dia naik moto, lori langgar dia. lepas tu, lori tu lari. memang CIBAI la lori tu. cian dia. 1 badan hancur. muka pun hancur. tp da jahit da.

aku teringat time dulu, aku, dia and yg lain xsuka class science. disebabkan x suka, ktowg kena hantar gi class khas tuk improve ktowg nye science. then, cikgu tu akan tanya soalan kt ktowg. if x dpt jawab kena rotan kt tangan. so, aku ngn dia memang slalu kena la. lepas da kena rotan, dua² gelak. hahaha. moment yg aku x akan lupa. aku still lagi ingat dia punya senyum, dia punya cara ckp yg lidah pendek. hehehe. rindu dia sgt2, x sangka dia pergi lebih awal.

friend, i hope that u can rest in peace at THERE. i will never forget u chun kit, and i love be you friend for 16 years. iloveyou chun kit!



ps: kepada teman² yang naik moto, hati² la ye anda. jangan bawak laju. pandang kiri kanan (hahah, cm lintas jalan lak) saya x sanggup kehilangan kawan yang saya sayang. sume kawan saya, saya sayang. :(

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment