Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, November 26, 2010

hari yg bahagia! but, actually no.

BAHAGIA?
yes, memang aku bahagia hari nie cz mama aku masak Chinese food. memang aku da lama nak makan. finally, i got it! hehehe. lau x, b4 dis sup ginseng je. Yes, memang good for health. but the things is, pahit! x larat wow mau minum tiap2 ari. mama aku memang penting kesihatan. she is the champion about health. aku pun melantak sampai x ingat dunia! cz memang sedap sgt2. haish. da lama mama x masak cm nie. cz susah (my mama said). hurm.

ACTUALLY NO?
melantak sampai x ingat dunia plus x ingat peyakit yg ada dlm diri aku nie. haish! sengsara nye. sampai muntah and masuk toilet. letih la cm nie! xlarat. tu la ko na! tgk skang, da kena baring je atas katil nie ha. aduiyai. bosan la ngn peyakit nie! makan x ingt dunia lagi, match face man! hurm.

cm biasa la, da sakit mesti rindu kt bf and bagai. huh~ siyes, memang bertambah rindu. rasa cm perlukn dia skang nie je. :( (IMISSYOU SAYANG )



Ya Allah, berikan la aku kekuatan tuk menghadapi penyakit nie. haish! mau muntah lagi. ! bye!

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment