Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, November 25, 2010

sori mama.

jam sudah menunjukan 5 pg. (betul ke ha ayat aku?) aku x tido² lg. mana x nye, baju keje parents aku and baju sekolah adik aku x iron lg. OMG. leka sangat stalker blog owg, cm nie la rupa nye. cepat² aku off lappy dan meneruskan activiti aku di pagi² buta nie, ia itu IRON BAJU. huh

b4 iron baju, memang perut ku rasa yang teramat lapar. sementara tunggu azan berkumandang, aku jadi tikus di rumah aku. means, aku masuk dapur dlm keadaan senyap + gelap. sebab nak cari makanan. hahaha. ttbe aku nampak ikan masak kicap. wooww! sedap. nie mesti mama masak tuk bawak gi keje sok. tapi bila di pikirkn balik, ada ke patut aku makan ikan masak kicap tu skang? dia kena makan ngn nasi, baru la sedap. so, ikan masak kicap - reject. hehehe

and i keep searching, haha. finally, aku nampk tempe goreng. eergh! sedap gak tu. aku pun amik 1 ketul, and 2 ketul and 3 ketul, lama² da jadi cket. MAK AI! mati aku kena marah. azan pun berkumandang, cepat² wa pegi solat. and wa teringat ada sowg member wa suh doakan supaya dia n ex dia bole bersatu kembali. ha! lg la wa semangat nk solat.

lepas solat, aku cepat² tido. hahaha. cz its the time my mama wake up. huhuhu. belum sempat aku nk lena, aku terdengar suara mama ku menjerit:
"sape makan tempe i nie??????? da tinggal cket da!"

alamak, aku takut. and aku dengar papa aku yg kena marah. hikhikhik. cepat² aku buat gaya tido mati aku. tapi x menjadi. cz papa aku pasan. OMG! papa aku tepuk bontot aku, lalu berkata (dlm keadaan berbisik):

papa : kakak! u ke yg makan temper tu?
kakak : mana ada papa. kakak ngh tido kn?
papa : u jangan nak tipu, tadi papa nampak u jalan gi dapur cm pencuri. ingt papa buta?
kakak : kakak minum air je pun.
papa : u head la! abis tu sape yg makan temper tu?
kakak : papa la tu? papa kn suka makan time pagi² buta. mama pun da tau papa cm tu. (then aku gelak) hahaha
papa : bertuah punya anak. gi bgtau mama cepat.
kakak : ala, kakak nk tido la pa. nanti kn kakak kena jadi babysitter.
papa : u nie kan! apa nk jadi ha?
kakak : da2, papa gi la pujuk mama tu. morning. hehe

lalu papa ku pun keluar. and aku masih dengar lagi, mama aku membebel. haha.
sorry ma! yeaha!

suka lak aku kan. hehehe

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment