Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 02, 2010

finally..

salam..
ok, now finally all is over.. exams, assignments sume nye da completed.. walaupun, ada sesetengah perkara yg membuat aku x puas ati.. tapi x pe, aku tawakal, yg penting aku da berusaha.. means that, cuti sem akan bermula.. uuishh.. freedom sekejap, coz bole tido ngn puas, kemas bilik yg mcm sarang tikus (akibat xde masa tuk berkemas).. hehehe.. but still, my bilik wangi k. xde busuk²... hahaha (perlu ke nk kecoh!) tapi aku dapat rasa freedom tu di kolej sahaja...

apabila, aku sudah tiba di HOME SWEET HOME ku, aku akan keje part time.. keje apa? (xyah gtau kot, xpenting pun) tapi for sure, ia amat meletihkan.. sekian..~

second, aku akan berjauhan ngn my yayunk.. xbole tahan beb! 1 bulan tu cuti, dia nun jauh di Perak, yang aku kt KL.. cis! jauh! x bole terima! tapi nk wt cm ne.. bertahan and bersabar, tu je yg mampu aku buat....eerrgghhhhh! nk nagis (da nagis da pun)....................
sebulan je, pejam celik, pejam celik, jumpe la nanti... :(

p/s to my yayunk (walaupun dia x baca, hahaa): xmau nakal²... lau nakal, owg tarik telinga awak tu dari perak sampai ke kl.. :p
p.s: iloveyou..<3

skang! enjoy dulu, baru start keje...sekian...:)

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment