Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, June 30, 2012

Abang Hery Wedding and Hassan's Family Activity

Assalammualaikum Cinta,

Dari haritu aku cakap nak update blog baru hari dapat update. Sebabnya nak update dekat rumah, internet rumah pula buat hal, nak update dekat office apak pula ada. Oh, apak tu boss aku. Hahahahaha. So, probably aku akan update 3 post sekali gus. So get ready jela ye aku nak membebel. :D

So this post pasal wedding abang sepupu gua. Wedding dia on 17th June 2012, dah lama kan? Baru sekarang aku nak update. Hahaha. So, macam biasa apabila ada wedding nie confirm lah kan semua saudara mara akan berkumpul, begitu jugalah dekat keluarga Hassan nie ha. Memang kecoh gila, kecoh tak terkata. Hahahaha, tapi gua tak malu ada family gitu. Bagi gua diorang SPORTING, HAPPY GO LUCKY and tanpa diorang sesuatu majlis takkan meriah. So kepada sesiapa yang nak masuk dalam family Hassan, tak boleh nak ada perasaan malu bagai ok. Kalau malu, sila undur diri dari family kami. Hahahaha. CC: Mohd Azmir gemuk peti ais. :p

Lepas dah habis wedding, masing masing kecoh dekat lobby. Hahaha, tanya apa next plan. Sekali papa aku cakap dia nak karaoke. So, apa lagi balik rumah salin baju dan terus gerak gi Mines. Sebab yang tu paling dekat dengan rumah masing masing. Ha, masa dekat karaoke nie korang jangan terkejut aw tengok pictures yang disenap. :DD

So, aku tunjuk gambar gambar jela ea. Biar gambar gambar yang describe everything. :)

Itu dia abang sepupu aku. Ada macam muka papa aku tak?
Aku rasa ada sikit. :D
Hehehe


Eh eh, jeling jeling pulok dia. Hahahaha
Abg Hery handsome, tapi kenapa kau nampak macam berisi bang? =.='


Ce teka yang mana aunty and yang mana anak buah?
Hahahaha


Kami nie kan, tak senonoh tau! Belakang tu pengantin tengah makan.
Yang ktorang boleh tibai snap pictures gini. Tayang bontot dekat pengantin. =..='


The sepupu sepapat sekupu kupu sepapan dan lain lain. :D
Yang tengah duduk pakai tudung itam tula kumpulan nasyid Solehah. :)
Muka sama tak? Hewhewhew


Eh comel la budak buat peace tu, macam amoy. Hahahaha
*TAKMALUPUJIDIRISENDIRI*



Aku dah cakap, tak senonoh keluarga Hassan nie. Terutama sekali, si mamat baju putih macam toyol tu.
Hahahaha
Kami the sepupu spapat sekupu kupu dan lain lain lagi. Hahaha

Ya! PowerPuff Gurl Hassan Bergabung. Hahahaha
Baru aku perasan, masing masing pakai kasut fav color masing masing.
Fina - purple, me - green, bab - pink. :D

Haaa. Aunty aku yang tengah menyanyi nie dulu penyanyi aw.
Kumpulan Puteri Remaja / Puteri Lilin. Gi la google. Hahaha
Abdul Aziz nye keturunan memang power power suara nya. sekian. :D

OH! Si gemuks itu aku! =..='

Dengan budak kecik bajet retis gitu. Hahahaha

Masa nie uncle aku buat konsert sendiri.
Ktorang nie backup singer.
Nyanyi lagu CINTA ANAK KAMPUNG kot if im not mistaken. :D

See, aunty aku. Macam monyet mana ntah.
Tapi dia la yang paling sporting, paling ngam dan paling masuk air. :D
Yang nie pula, penat memancing, so kerja dia tidur.
Yang ktorang duk nyanyi melalak menjerit, dia buat bodoh je.
Dia cakap, papa anggap u all dodoi papa. =.='
See, bangun bangun terus amik mic and nynyi lagu HATI YANG LUKA dengan aunty aku,
tak senonoh papa aku. :D

Ha, pilih uncle. Jangan tak pilih. :D

Lepas dah melalak, pekena CHATIME. Sedap bai. Lega tekak..! :)


So, the end of the story. On next day (Monday) aku MC, sebab demam teruk. Hahahahaha. Masa karaoke tu memang dah batuk, sakit tekak, selesema dah. So, sampai sini sahaja. Next entry pula Kakak Jaja Wedding. :D

BYE!


0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment