Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, June 18, 2012

Senyum Selebar Lebarnya


Assalammualaikum,

Ehem ehem ehem. Just a short updated. I have a date again. But this time dengan abang comel aku yang tembam pipinya yang comel yang dan yang yang la. Hahahaha. Merapu dah aku. =..='

Siapa abang comel aku? Mohammad Umar Rasidee. Hehehe. Finally, berapa bulan aku tunggu baru lah dapat jumpa dia. Dia jauh nun di sana, aku jauh nun di sini. Mana nak jumpa, nak aku pergi sana macam susah. Tak ada sedara mara disana, nak aku gi sana tunggu la time aku nak holiday gi sana. Hehehe. So hari khamis hari tu dia bbm dia ajak meet up on saturday. Aku pun on la, rindu bai. Lama tak jumpa. Pada mulanya nak jumpa bulan 3 hari tu, then tak jadi. Tunda punya tunda sampailah last saturday. *Purling purling*

Sangat awesome! Rindu dia sangat sangat tau. Hanya Allah je yang tahu macam mana rindu aku dekat dia. Hahahaha. Then jumpa, makan, citchat, jalan jalan, tengok wayang. Lepas tu jumpa member dia Muney yang handsome bergaya! Hahahahaha. Lepas tu aku cakap "awak! Jangan lupa snap pic, nanti kita meroyan lagi kang macam dulu." Hahahahaha.

Snap snap, rasa comel pula kami berdua. Hewhewhew. And aku macam pelik dekat mamat nie, dia suka tersenggih. Pandang, lepas tu tersenggih. Aku tanya kenapa, tak nak cakap. Haish. Rasa nak cubit tampar je pipi dia tu. Hahahaha.

Masa otw balik rumah, aku pula tersenggih sorang sorang. Hahaha. Maybe happy, dapat jumpa dia lagi. Dapat juga aku lepas rindu yang membuak buak + gila + banyak + banyak banyak gila. Hehehe. Anyway, thanks awk sebab sudi ajak keluar + sudi jumpa saya lagi + sudi belanja makan. :)

Nie dia dah otw balik hometown dia, semoga dia selamat sampai. Nak nagis pula. Hahaha. Sebabnya, entah bila lagi dapat jumpa dia. Kot kot another 4 5 months. Miss you already. :')

Gua sayang sama lu bro. ♥

ehem ehem, comel tak comel tak?
Haruslah comel, sebab kami mempunyai pipi yang tombam. Kau ada? Hahaha

sekian terima kasih.. 


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment