Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, June 30, 2012

Kakak Jaja's Wedding

Assalammualaikum Cinta,

Hai hai hai, lagi sekali aku nak membebel. Ok, aku nak make it fast. Hari sabtu lepas wedding kakak Ja. Kakak dia askar and kahwin dengan Navy. Awesome kan? Kahwin lalu bawah pedang bai. Adventure sikit. Tapi lagi adventure kalau kahwin lalu bawah Pisau kata encik UR. Hahahahahaa.

So, event tu on SABTU, dan sepatutnya aku kerja, tapi aku ponteng kerja! Hahaha, tak ada la. Aku ganti, hari nie hari sabtu, sepatutnya aku cuti, nie kena kerja ganti last week la. Haish, faham tak? :DD ok, nak cakap pasal card wedding dia. Awesome bai. Nanti aku tunjuk. Serious, teruja gila aw. So, aku tunjuk pictures sila la menghayati ye. :)

Tarra! Cool tak cool tak? Please say YES!!
Card wedding dia berbentuk pasport. :D


Haa, nie isi kandungan dia.
Please say cool again!!! Aku meroyan masa dapat card nie. :D


Tarra! The bride and groom. :)
Cantik dan handsome kan? Sepadan sangat sangat. :)


Haaa, amik kau. Abe abe segak berbaju putih dan kemas pegang pedang.
Hewhewhew, terpikat kejap. :DD
Jaja cakap, selalunya kalau askar kawen diaorang diiringi dengan 5 orang abe pegang pedang je.
But this one special sikit for special case. Ada lah case nya, tak boleh cakap.
Rahsia. :D


Bangga nya dapat jalan bawah pedang.
Kalau lah aku dapat jalan bawah pedang. #Berangan.. =.='


See, lawa kan? And diorang sangat happy lalu bawah pedang.
Arrgghhh! Nak juga!!
#Meroyan kejap. Hahahhaa


Muka serious betul abe ipar Jaja. Hehehe


Haaa, yang nie kan.
abe abe baju putih tu semua macam buat sumthing atas kek tu tau, tak tahu la nak cakap macam mana.
Tapi aku yang tengok teruja kejap la.
After pengantin dah potong kek, pengantin lelaki tu akan amik pedang dia and leraikan pedang yang len.
Erk, faham tak? Tak faham tak apa lah, nanti ada askar wedding sila pergi.
sekian. Hahahhaa

See balloon dia! Cool kan? Nanti aku kawen nak buat gini juga. Hahaha



Dekat wedding Jaja nie juga la kita semua dapat gather semua. Not semua, tapi yang ada dekat Malaysia la.
Yang dekat UK tu, kami menunggu awak awak semua balik. :')
Miss orang orang UK.
Oh ya, kak farah dah balik awal masa nie, and alyn pula kerja. Its ok, next time lepak lagi ye. :)


So, the end sudah the story. Sumpah aku cakap masa datang wedding Kakak Jaja buat aku teringin nak kahwin. Hahahaha. Entahlah, macam syok dia nya majlis and everything. Kak Ina, yana doakan akak bahagia ye dengan abang tersayang, jadi isteri yang solehah and insyaAllah mummy yang baik. :D

Saya tengah imagine macam mana saya nak lalu bawah pisau yang dimaksudkan oleh encik abe UR saya tu. hewhew, confirm tak lepas! Sebab gemuk. Hahahhaa. BYE! :)

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment