Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, December 07, 2010

aku kena tahan yaw! semangat untuk ciknana..:)

na,
sabar ye na, aku tahu kau rindu dia?
rindu sangat² kan na?
aku faham. sabarnya na.
tadi kau jumpa dia pun kau nagis kejapkan?
aku nampak, hehe.
jangan na! kau kena tunjuk yang kau boleh tahan.
bukannya perempuan yang mudah mengalirkan air mata.

ye, aku tahu yang kau tak boleh lupakan peristiwa sebulan tu.
memang menyakitkan hati kau na, aku tahu.
kau memang berdendam, aku tahu.
itu la perangai kau dari dulu sampai sekarang.
and susah sangat untuk kau berubah.
tapi, kau kena sabar.
kau sayang dia kan?
aku tahu kau nak cuba buat hati kau macam batu, macam dia juga.
tapi sampai bila na?
cool ye na.

tadi kau dah jumpa dia, kau happykan na?
happy sampai nak nagis. hehe.
aku tahu, dah lama kau tak jumpa dia.
mestilah happykan if kau jumpa dia.
tapi turun sikit kau nya ego na.
buang sifat ego kau tu.
boleh na? :)
kau patut bersyukur na,
cz Allah masih mengizinkan kau untuk berjumpa dengan dia.
so na, bertahan ya!
jangan nagis!
chill ok.
dia sayang kat kau tu na.
kau jangan fikir yang bukan² ye.
dah, pergi kau tido na.
mimpi dia. hehehe






mohd hadi, nurul liyana sayang sangat² kat kau tahu? sampai hujung nyawa dia. ♥♥♥

2 comments :

  1. klo kita bertahan .1 ahri t pasti ada hikmahnye...yunk,,muahhh

    ReplyDelete