Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, December 06, 2010

letih dan malas.

alhamdullilah, aku sampai kolej dengan selamatnya. pukul 11.30 tadi aku sampai, terus kemas bilik aku yang penuh dengan habuk, cuci tandas yang berdaki (betul tak ha ejaan aku nie?) whatever la. uww! amatlah kotor, aku tak tahan sangat that why la membasuh. after siap semua, mandi. and sekarang tunggu rambut kering, then mahu tingtong sudah.

letih sangat² hari ini, keluar rumah pukul 4, then terus pergi IKEA bersama lalink ku and kekasih hatinya- balot. pergi IKEA semata-mata nak makan meatball! hahaha. tapi tak apa, meatball amat sedap + kenyang. nak muntah sudah aku. huhuhu. after that, kiteowg jalan² kt IKEA, THE CURVE. and guess what? aku beli kasut yang amat la comel! suka sangat². hahaha.

kul 8.30 pergi rumah kakak balot kt damansara, makan malam. hahaha. meatball punya kenyang pun belum hilang, sumbat lagi makan. hahaha. thx ea kak, masakkan asam pedas! memang sedap, terbaik punya la. :)



cepatlah kering wahai rambutku yang ................
wa mau tingtong ow, class pukul 8. eerrghhhh! tak boleh terima hakikat esok dah start class.
letihnya plus malas. aduiyai!

0 people stalking this entry. hewhew :

Post a Comment