Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, December 02, 2010

Senyum je. :)


mula² aku dengar lagu nie, aku rasa cm merepek je. but, after da dgr banyak kali cm comel la pulak lagu nie. time balik kampung, adik spupu aku dok nynyi lagu nie. da masuk da dlm otak aku. hahaha. tapi aku jz suka part nie je:

kacak luar, kacak dalam, kacak dengar sini,
kalau saya senyum, awak mesti senyum sekali.
kalau kita senyum, semua orang berjangkit.
bila semua orang semyum, dunia tiada penyakit.

cantik luar, cantik dalam, cantik dengar sini,
kalau cantik senyum, cantik mesti cantik lagi.
senyum sikit, nak tengok ada tak lesung pipit.
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit.

hahaha, so anak² jom kita ramai² senyum. comfirm ilang segala problem and penyakit kita.
yeah! senyum :)
♥♥

2 comments :