Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, December 04, 2010

hari yang memuaskan bagi aku!

apa lah kau perempuan! dum²! itu menunjukkan yang dia dah sayang, suka kat kau la. yang kau pergi cium lelaki lain kenapa? haish!
ok, actually tak ada pun kena mengena dengan topic aku hari ini. saja, nak ber'emo lepas tengok drama Marry Stayed Out All Night. Geram! eei!

back to my main topic, hehe.
hari ini merupakan hari yang memuaskan bagi aku. kenapa? sebab duit MARA sudah masuk, and SHOPPING TIME. haha. tak senonoh sungguh kan saya ini. duit MARA, untuk kegunaan time belajar tapi saya guna untuk benda lain pula. yela, mana tak nya, sudah 4 bulan beb aku tak shopping, last month time cuti sem bajet boleh shopping. tapi disebabkan masalah peribadi muncul terpaksalah aku tunda niat shopping tu. haha. tapi tak ada la belanja sampai tak ingat dunia, ada la juga fikir macam mana mau survive pula kan time dekat kolej. dah lah Ahad ini sudah mahu pulang ke kolej KESAYANGAN aku tu. haish! -_-'

ok, tak mau cerita panjang. aku ditemani oleh teman karib wa AKA my DENG. hehe. dia pun baru dapat MARA, baru la best shopping if ada teman. kalau dia just teman and tak shopping, memang sumpah tak best. better aku pergi shopping sorang je if dia tak join sekaki. hehe. *kepada GOSSIP CREW yang lain, maafkan saya teman². bukan niat untuk abaikan anda² sekalian. as i had mentioned before, tak best kalau aku sorang je yang shopping, korang tengok je. aku tak sedap hati kalau macam tu. sorry yaw sayang² aku. terutamanya Nur Azreena. sorry iena. :( *

tempat shopping? TS(TIME SQUARE) ler, mana lagi. tempat paling best untuk shopping, baju murah segalanya murah. hahaha. yang si Farah Farmiza ini duk menghasut aku itu ini, memang kerja and hobi dia dari dulu, suka hasut aku beli barang. nasib baik lawa and aku minat. haha.

aku dah borong 4 helai baju. amik kau! balas dendam untuk 4 bulan tak shopping. ahaha. 1 handbeg yang sangat sweet bagi aku. eyeliner putih aku yang da habis lama (dulu tak cukup duit nak beli) haha. apa lagi? ha, sepit ribbon yang sangat comel. my deng yang hasut untuk beli. kurang ajar kau! nasib baik aku sayang kau. weekk!

then, ketowg ada minat 1 kasut nie, sumpah lawa gila! x tipu! warna ijao! warna kegemaran kami berdua. tapi apa kan daya, tak ada size! mau nagis sudah! da la lawa, murah. hish! benci! tu la, if sampai awal la tadi, comfirm ada size punya. SALAH BUS SEWEL TU LA! ngok! sakit hati, tunggu bus je 2 jam. nak naik teksi duit tak withdraw lagi. hurm. menyesal tak sudah²!

eh, macam panjang je aku cerita ini. ko nie na, poyo je lebih! dah², nak stop dah nie.
nyte² yaw friends. hehe.

thx farah farmiza coz sudi teman kawan anda yang da ketaggih shopping! hahaha

and nyte² to my yayunk, sori tadi lambat balas meseg awak, saya main badminton tadi, last minute plan. adik sepupu orang la yang gedik, tiba² je nak main badminton. sori yaw aby! iloveyou. thx cz sudi mesej saya. missyou! ♥ :)


comel tak saya?
saya memang comel pun.haha (pasan gila beb aku nie!)

with my deng.
sorry yaw, adik wa tak bagi pinjam camera dia.
orang jaat memang kedekut. haha.
thx yaw deng! iloveyou. ♥

3 comments :

  1. siot ! tinggalkn aku sorg2 . da aa aku kt umah smalam tido je . tatau nk bt ap . ad niat gak nk ajk kau kuar tp mcm malas je . haha . tape tape . lain kli ak balas dendam plak shopping puas2 . hahahaha . tggu kau !

    ReplyDelete
  2. hye dear..nice blog..i da folow u..
    folow me keyh http://clickheartyamereen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. la, awat x mesej. tu la. malas lagi. padan muka kena tinggal. hahaha. yela, blas la ko. t ko a kaya, bole la shopping puas2. :p

    teacher rinz: tq yaw cz sudi follow sya. :)

    ReplyDelete