Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, December 22, 2010

happy birthday mama ku !

22 December 2010 , merupakan tarikh lahir mama kesayangan aku . dia juga merupakan mama yang paling the best in the world . mama pandai masak , Chinese food , malay food , apa lagi ? hehe .
  • mama aku seorang yang kuat .
  • seorang yang tabah .
  • seorang yang sensitive , seperti aku .
aku sayang dia sangat sangat . tadi , tepat pukul 12 am , aku cuba nak call dia , tapi sayang nya , adik aku cakap dia dah tido . hurm . tak apa lah , bagus juga if dia tido , tak payah aku nak call . bukan niat nak kedekut kredit ataupun apa , aku takut aku akan menangis .

so , aku just send mesej . yes ! nie pun aku dah menangis . suka farah and shadza gelakkan aku , coz aku nangis macam budak kecik , dengan bunyinya lagi . haha . yela bila aku kenang balik , problem yang melanda dalam family aku , banyak benda yang mama aku dah lalui dalam hidup dia , susah senang semuanya ada . tapi aku rasa SUSAH lah paling banyak yang dia hadapi , tak pernah rasa kesenangan dalam hidup dia . kadang kadang aku rasa macam aku nie menyusahkan je hidup dia . sebabnya , segala galanya dia yang uruskan untuk aku !

sumpah ! iloveyou so much ma ! you are my only best mother . kakak doakan supaya mama dimurahkan rezeki yang melimpah limpah , sihat , happy selalu , tak mau sedih sedih , bahagia , capai impian mama ( kakak tau , mama susah nak capai impian mama sebab kakak and min kn ? im so sorry mama , sebab menyusahkan mama . mama dah banyak berkorban untuk family kita . T_T )

insyaAllah , kakak akan belajar rajin rajin , dapat kerja yang elok , kumpul duit banyak banyak so that kakak boleh bawa family kita travel . itu yang mama nak kan ? insyaAllah , kakak will do the best ma . kakak akan jadi anak yang solehah , cari suami yang elok (itu yang mama nak dari kakak kan , so that kakak tak menyesal one day nanti ? ) iloveyou ma ! till the end of my life . mmuuaahhhh !

HAPPY BIRTHDAY MAMA ! ♥ ♥ ♥

10 comments :

  1. happy birthday to your mama! :D

    ReplyDelete
  2. untung mama kamu, dpt anak baik. =)

    selamat hari lahir utk mama kamu =.^

    ReplyDelete
  3. happy birthday to your mama! GODBLESS!

    ReplyDelete
  4. pinky pixie : thx . :)
    kc : thx kc ! :) ♥

    ReplyDelete
  5. oh mama saya mahu kawen....kui2

    ReplyDelete
  6. fara : haha . aku tolong mama aku bagi balik kiss kt kau . muah !
    kahirie : kau nak kawin dengan sape ? :P

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday to mak CikNana :D

    ReplyDelete
  8. eyra : hehe . thx yaw eyra . :) ♥

    ReplyDelete