Blogging

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, December 10, 2010

..

kenapa ha na? time kau ada masalah mesti kau nak gastrik!
jadi seorang yang kuat boleh tak ? ! ! !
jangan asyik nangis ! boleh ?
iisshhh!
kau kena kuat ngok!
kau kena sabar!
dugaan nie na!
kau kena terima dengan redha!




YA ALLAH! aku kecewa gila . hati aku sakit gila . macam nak hancur dah hati aku nie. macam mana nie ? apa patut aku buat ?
aku macam dah tak dapat nak tahan je ! YA ALLAH berikanlah aku petunjuk ! kekuatan ! kesabaran ! sumpah ! aku dah tak tahu nak buat macam mana dah . sakit yang teramat ! aku tak sangka benda nie berlaku !
YA ALLAH ! tolong lah ! aku sayang dia ! T_T

3 comments :

  1. kucing kamu gastrik ke???? kui2

    ReplyDelete
  2. na.sori sal smlm xdpt dgr luahan ko..pape pon aku harap ko kuat yaa..
    syg ko

    ReplyDelete
  3. kahirie : merepek !

    fara : tak pe yunk ! insyaAllah aku kuat .doakan terbaik buat sahabat mu nie . :) sayang ko jugak !

    ReplyDelete